Taking back saturday

Det är inte ofta man ligger i sängen och blundar av obehag av en fotbollsmatch. I detta fall handlade det om de första 10 minuterna av HIF-GAIS där kameramannen verkade vara full. Han svängde med kameran, zoomade, zoomade ut så jag mådde rent illa. Nu i efterhand mår jag också illa. Av HIFs dåliga prestation. Det blev bättre på slutet men de hade inte turen med sig idag.

Igår va jag hemma från jobbet. Tanden värkte och tryckte, hela käken gjorde ont och domnade av. Dumma jäkla tand. Det känns inte kul att vara borta från jobbet, men samtidigt vill jag inte vara där när jag har så fruktansvärt ont. Det är inte rätt mot barnen eller mot personalen. Jag vill komma tillbaka när jag känner mig bättre.

På kvällen var det släktträff med Oscars styvpappas släkt. Vi samlades på ett vandrarhem i Röstånga, åt god mat och pratade. Väldigt trevligt.

Kvällen ikväll blir bara mys. Matchen slutade nyss och nu sitter vi och slötittar på Taking Woodstock. Ska åka bort o köpa oss lite pizza och chips. Sen film och mys i soffan. Malva ska väl få sig en runda också :)

Härlig löööörda' med älskling




Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0