I just came to say hello

Ikväll är jag ensam hemma. Men det gör faktiskt inte så mycket. Vi gjorde ett röj i lägenheten igår, bar ner alla grejjer som inte kommer hinna sättas/packas upp innan festen på lördag. Så det ser faktiskt fint ut nu här. Det är fortfarande tomt på väggarna, mattor har inte hunnit inhandlats så det ekar lite. Måste försöka köpa mattor innan lördag. Har även någon hylla och några tavlor som jag skulle vilja få upp. Men vi får väl se vad vi kan hinna med. Lägenheten kommer bli så fin sen när det är färdigt!  Längtar tills dess. Det tar mycket energi att inte va färdig här, det är stressande liksom. Men samtidigt är det roligt att planera och köpa in saker :)

Ska bli skönt med helg. Det har varit en stressig dag idag, då en av kollegorna insjuknade i kräksjuka igårkväll och jag och M har fått gå in och ta hennes grupp. Sen va ytterligare en kollega sjuk, en lärare i åk 2, så jag fick gå in och assistera på deras gympalektion vilket va superroligt. Alltid kul att träffa andra elever.

Oscar är iväg ikväll med en kollega, de är på vinprovning. Snusk. De hade glömt anmäla sina respektive ;P vilken stil va haha. jag har passat på att gosa ner mig i soffan, kollat senaste onetreehill. Ska ta en lång varm dusch eller kanske ett bad. Det lät mysigt. Ja det ska jag göra :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0