I will always love you

Igår var det alla stjärtans dag. Dagen blev ju inte alls som jag hade hoppats på med tanke på att jag låg hemma i 38 graders feber fortfarande.. Vi hade planerat in ett restaurangbesök men det fick ställas in. Jag spenderade dagen i soffan, tittandes på film och hostandes. Uttråkad till tusen tittade jag på klockan säkert en miljon gånger för att se när älsklingen skulle komma hem. Strax efter 5 hör jag nyckeln i dörren och han kommer in med en stor fin vit ros till mig. Jag som älskar vita rosor och denna ros är verkligen gigantiskt :) Blev jätteglad såklart. Jag älskar min pojke mest av allt i hela världen. <3



Jag kände mig lite piggare när oscar kom hem och eftersom jag inte varit utanför dörren sedan i fredags så ville jag följa med honom till hemköp, vilket bara ligger över gatan. Vi handlade lite frukost och andra nödvändigheter, plus lite allahjärtansgodis till vårt mys. Men i affären började jag bli yr och kände febern komma igen. Väl hemma stupade jag i soffan och Oscar fick laga mat, som jag sedan inte kunde få i mig. Under dagen hade jag bara lyckats få i mig 1/3 nudeltallrik, 1 apelsin, vatten och thé. Så kanske inte konstigt jag blev yr. Men jag har verkligen ingen matlust nu när jag är sjuk. Efter maten damp vi ner båda två i soffan, kurade ihop oss under mitt täcke, åt vårt godis och tittade på film innan vi somnade. Jag har faktiskt lyckats sova hela natten utan att vakna hostandes :)

Mamma kom förbi igår också efter jobbet, precis som hon sa :) Oscar och jag fick vars en specialsemla: vaniljkräm istället för mandelmassa och med hallongrädde. Men den orkade vi inte äta upp igår så det får bli ikväll istället.

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hejsan, jag undrar vadå folk tycker om aktiva listan på blogg.se, jag har skrivit ett inlägg vad jag tycker, lust att ge din åsikt? :)

http://robinhoods.se/2011/february/aktiva-listan.html#comment

2011-02-15 @ 11:47:12
URL: http://robinhoods.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0