Nyfiken till tusen

Idag mår jag bättre. Inte haft feber sedan i tisdags kväll, nu är det bara lite huvudvärk och hosta kvar. Men läkaren sa att jag inte skulle jobba något denna veckan så får stanna hemma. Kanske är en bra idé eftersom vi alltid har utedag på fredagar. Och kyla under ett par timmar kanske inte är det ultimata för min kropp just nu. Jag är fortfarande trött i kroppen men känner mig piggare och piggare :)

Imorgon ska jag nog köra pappa till och från hans knäoperation i Hässleholm. Det blir en liten och lugn utflykt, det borde kroppen orka med. Skönt att få träffa någon och prata med, och kul att få komma ut lite samtidigt som det inte blir jättemycket ute ;P haha

Imorse fick jag ett sms från oscar där det stod att han hade en överaskning till mig när han kommer hem. Snacka om att jag är nyfiken i en strut just nu!!! =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0