so much for my happy ending

Jefla skit. Mina underbara ungar (?) på jobbet har gett mig en fantastisk present - Influensan. Jag tackar er av hela mitt hjärta.... Festen ikväll är inställd. Natten har spenderats svettandes och feberyrande med 39 grader i kroppen. Jag lovar, längsta natten ever. La mig 11, vaknade 12 av jättehög feber - tog en ipren och somnade. Vaknade 2 av att tabletten slutat verka.. vafan liksom! Och det var den enda tabletten jag hade kvar.... så det blev en lång och plågsam natt, men sen vaknade jag feberfri men nu har jag återigen feber.. Blää.

Skickade iväg Oscar till Maxi och apoteket för att fixa lite ipren och hostmedicin. Han åkte precis men jag vill att han ska komma nuuuuu, det gör ont i mina ben :(

Tack fina flickor och pojkar för denna underbara present.....

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0