Doing the dance

Back at work. Jätteskönt efter en hel veckas sjukande i soffan. Och det är underbart med sportlov, för då får jag vara på fritids och det är så himla roligt! Och så är det kul att jag fått så bra kontakt med M. Vi jobbar bra ihop och förstår varandra bra. Känns skönt att ha henne i arbetsgruppen inne på f-klass.

På fredag ska jag volontära med MinStoraDag. Jag och en annan volontär ska ner till Malmö arena där vi, tillsammans med några ungdomar och deras vänner, ska se genrepet till fjärde delfinalen i melodifestivalen. Ska bli jättespännande att se det live, även fast det inte kommer gå till exakt så som det gör i direktsändningen. Men spännande att höra låtarna iaf innan alla andra :)

Just nu är jag fruktansvärt hungrig, jag lääängtar tills maten är färdig. Oscar lagar idag. Det blir ugnsbakad kycklingfilé med majskolv och vitlöksbröd :) Värsta smarriga maten alltså :)

Imorgon börjar jag halv 10 :) Underbart med sovmorgon :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0