Yellow as the sun

Titta vem som gästspelar på sin egen blogg :) Efter att ha fått lite hintar från diverse personer (läs person) så får jag väl ta mig i kragen och blogga lite dårå.. =P

Idag har jag varit i malmö och tömt plånboken. Inte bra inte bra. Men ack så kul :) Åkte ner med kollegorna Sandra och Marina till entré där vi började med lite pizza och sen intog butikerna. Jag handlade för 900 kr så resterande månad lär bli rätt torr :P Men har dock fått det jag var ute efter så är rätt nöjd ändå :)

Två klänningar, två linnen, en mobilväska och ett par skor blev det =) Hittade en klänning som jag hoppas att jag kan ha på något av de två bröllop som jag ska gå på i sommar. Den är supersöt i gul spets och med lite 60tals modell. Har haft en likadan när jag var 3 år, då i vitt med ett rosa sidenband i midjan så när jag såg denna klänningen så kände jag att jag bara måste ha denna! :)

Tror ni den är för kort för ett bröllop? Vet att iaf den ena bruden läser bloggen så frågan är väl egentligen till henne ;) Vad tycker du Johanna? Passar den för ett kyrkbröllop?


Nu ska jag ta tag i den sista städningen av lägenheten. Dammsugning och torkning av golv samt dammtorka i vardagsrum och kök. Jättekul när det är så fint väder ute, hade hellre legat på stranden. Men vad gör man. Lägenheten städar inte sig själv direkt!

Tudels!

Kommentarer
Postat av: Karin

haha nu blev jag ju nojig! när du skrev om den var för kort, beställde en klänning på asos till ett bröllop och den är rätt kort... typ som din och kanske lite kortare ;( får väl ha strumpisar under.... btw, klänningen var jetefin! vart har du köpt den?

2011-06-06 @ 18:36:11
Postat av: susanna

den e från bikbok. fanns i vitt och gult vad jag kunde se. :) jättesöt!

2011-06-07 @ 17:34:44
Postat av: Johanna

Neeeej, den var inte för kort! Verkligen JÄTTESÖT! När det är så vid kjol så tycker inte jag att man uppfattar det lika kort som om den hade varit riktigt tajt. Den där tycker jag skulle passa alldeles utmärkt 16 juli =) Kram

2011-06-10 @ 09:34:18

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0