Sunday bloody sunday

Och så var det söndag igen. Hur kan helgen gå så himla fort när veckorna går så långsamt? Jag vill ha längre helger, tror de flesta skulle behöva det för att inte bränna ut sig. Den senaste veckan har varit jobbig. Mycket som hänt på jobbet och utanför som gjort veckan hemsk. Men igår va det köpenhamn med gänget. Vi åkte med färjan 8.50 och va framme kl 10. Dessvärre kom jag hem utan att ha shoppat nånting. Förstår inte hur det gick till.. de andra handlade men inte jag. så trist. Men å andra sidan ska jag till mallorca om några dagar och där har jag all avsikt att shoppa som en galning.

DESSUTOM :) jag har (kanske något efterblivet) precis fått reda på att Forever21 har en engelsk webbutik som man kan handla ifrån. Frakten blir betydligt billigare än från USA plus att man inte behöver betala tullavgift :) det är ju alldeles lysande sickan :) Någon som kanske vill gå ihop och beställa lite grajjor? :)

Nu ska jag ta tag i lägenheten. Tvättning, städning och diskning står på schemat. Sen kanske det blir bio ikväll. Time will tell

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0