Tankar i rusket

Det är riktigt ruskigt ute. Ruskigt i den bemärkelse att vädret just nu är skit. Piss. Ja rent utav helvetesapäckligt. Nollgradigt, mulet, blåsigt och allmänt jävligt. Ja jag är på lite dåligt humör ikväll. Men vädret hjälper ju fan inte till. Sen att jag har dragit på mig nackspärr lindrar ju inte heller min längtan efter sol och vår. Va en sväng hos naprapaten för att få nacken rättjusterad. Han drog och stretchade och knakade. Rörligheten har kommit tillbaka men har fortfarande lite ont och är rätt öm. Men jag hoppas det går över snart. Ska tillbaka på måndag morgon för återbesök.

I övrigt har inget annat hänt de senaste dagarna när jag inte skrivit. Eller jo, massa saker har hänt men inget som behöver nämnas.

Baj

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0