Det här med virus...

När man jobbar på en skola så träffar man på en del virus som man annars undkommer rätt enkelt. Jag brukar normalt sett inte bli sjuk särskilt enkelt, utan blir jag sjuk så blir jag riktigt sjuk - som i vintras när jag åkte på influensan. Klart man åker på en och annan förkylning då och då men det gör ju alla. Det dumma med mig är dock att jag sällan får en förkylning som bryter ut. Dock kan jag känna att den ligger där inne och surar. Den vågar/vill inte riktigt komma ut. Istället går jag omkring och fryser och känner mig hängig, är yr och kallsvettig. Men får ingen feber. Jag nyser men inget händer mer än det. Det är sjukt frustrerande. Mår man dåligt vill man ju gärna att det ska bryta ut ordentligt så att man kan få det överstökat.. och gärna innan jag åker till thailand!

Förresten, jag bytter till vinterdäck igår :) Snabbt och enkelt och billigt hos Däckperfekt :) Perfekt!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0