Ett år till nästa gång

Då har jag börjat jobba igen. Tre veckors semester sprang verkligen förbi. Vi har haft mycket att göra i huset och har haft väldigt mycket besök vilket såklart är jätteroligt! Vi har äntligen plats att ha gäster, vi behöver inte trängas längre på liten yta och äntligen är det roligt att bjuda hem nära och kära! Den känslan hade jag inte i lägenheten. Även fast det är otroligt skönt med semester och man aldrig blir riktigt utvilad så var de ändå kul att komma tillbaka till jobbet i måndags. Jag älskar mitt jobb och har roligt varje dag. Det är jättetrist att jag ska sluta där för jag trivs så bra! Men om lite drygt tre veckor så börjar nya utmaningar. Kommer bli spännande det också, även fast jag är nervös och egentligen känner att jag inte vill. Det är ju trist att lämna ett ställe som man har så bra band med, både med kollegor och med elever. Efter att ha öppnat fritids kl 6 i morse så ska jag imorgon stänga, vilket innebär sovmorgon! Extra mysigt eftersom Oscar fortfarande har semester :) Puss och kram


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0