Långledigt med Kanada-besök :)

Vilken underbar dag på jobbet det faktiskt blev efter en tråkigt bråkig morgon. Vädret har varit strålande och underbart varmt. Halv 10 gick jag, en kollega och några barn ut för att plocka blommor till vår midsommarstång som vi sedan dekorerade ute i solen. Midsommarlunchen intogs ute på skolgården och till efterrätt fick vi jordgubbar och glass! Mums!

Efter lunchen blev det grodspottning, dans kring stången och brännboll . Jag gjorde två helisar och tog fyra lyror. damn I'm good, haha :)

Imorgon är det midsommarafton och jag får besök från Kanada :) Under fyra dagar ska Emily bo hos mig. Vi träffades i Vancouver när vi båda var volontärer på OS och har haft kontakt sedan dess! Ska bli riktigt roligt att träffa henne igen och få visa hur vi i Sverige firar midsommar :)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0