2 april

Tänk va tiden går. Det känns som om det inte alls var längesen som det var 5 januari och vi hade födelsedagsfest för mig hemma i Skåne. Men det är jättebra att tiden går fort - snart är det sommar och då får jag vara hemma heela sommaren. Underbart ju. Hoppas bara på sommarjobb så är allt klirrat och klart ;)

Idag var det tänkt att jag skulle träffa Elin i skolan kl 12 men vi sitter hemma istället. Passar mig alldeles utmärkt, då kan jag plugga på både Människans utveckling och B-uppsatsen. Vill bli klar med utvecklingstentan så jag kan lämna in den. Ligger ju efter en del med den :S Ikväll blir det förhoppningsvis träning - tänkte testa på spinning eftersom de har ett expresspass idag. Hoppas Elin är på ;)

Imorgon är det torsdag ;)

Kommentarer
Postat av: ulrika

Vi kanske är grannar, ja=)? Jag bor på öster. Du?

2008-04-02 @ 12:32:28
URL: http://colorelle.blogg.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0