Äntligen

är bloggen igång igen. Men några förändringar märker jag inte av... Konstigt.

Idag har det varit full rulle. Träffade Elin kl 10 i skolan och satt och pluggade på B-uppsatsen. Sen var det handledning med uppsatsgruppen i två timmar. Fick svar på lite frågor och så. Ganska skönt.
Sen träffade jag Emmie, fick se hennes jättemysiga lägenhet, som hon iof ska flytta ifrån nu.. Gick en lång runda runt strömmen i det underbart varma och sköna vädret =) Sen gick vi ner på stan. Skulle byta min hårfärg på Cubus som jag köpte för en vecka sedan, tycker att den va för mörk så ville ha en ljusare. Men hon vägrade byta den, sa att hon inte fick byta hårfärger. Snacka om att jag blev förbannad. Jag har bytt hårfärger flera gånger på cubus, hm, åhlens innan. Vad ska jag göra nu lixom? 113:- åt helvete :P så jag är lite arg just nu. Tycker det är dålig stil, har ju inte ens öppnat förpackningen och jag hade kvittot med.. *suck*

Nu ligger jag i soffan med världens huvudvärk och gäspar konstant. Ska egentligen träna kl 19 men jag vet inte om jag orkar det. Tror jag hoppar det och går dit imorgon istället. Har trots allt gått en lång runda idag.
Nu kommer Oscar snart hem :) och idag är det 7 dagar kvar :D

Kommentarer
Postat av: Em

7 dagar kvar till??? Påminn mig om de där bilderna ifrån promenixen. =) Kram-kram...

2008-04-01 @ 19:32:22
URL: http://DeLaEm.blogg.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0