Dagens kändisskvaller

Det är otroligt roligt att sitta och diskutera kändisskvaller. Dagligen hör man nyheter från Hollywood där man hör det ena skvallret efter det andra om kändisar som kör rattfulla, tar droger, gifter sig och skiljer sig, kändisar som är för smala eller för tjocka. Och senast i raden med kändisnyheter står Mr Will Smith. Han har, enligt Aftonbladet, blivit för känd för att plocka upp bajset efter sina fyra rottweilers och har nu anställt någon som dagligen går i hans trädgård och städar upp efter byrackorna. Daily Star skriver att mannen tjänar 500:- per dag. Frågan är ju: Hur känd och högfärdig får man bli?? Jag trodde att Will Smith va en av de där kändisarna som inte låtit kändisskapet stiga honom åt huvudet. han verkar vara en genuin och älskvärd man som sätter familjen i främsta rummet, men han är tydligen för känd för att plocka upp efter sin kära husdjur. Det är typiskt kändisbeteende som man förväntar sig av tex Lindsey Lohan som verkligen är högfärdig av all "fame", men hon väljer ju droger istället =P
Nädu, "Mr. Smith", skärpning tack.

image89


Nästa kändis till rakning... roligt att jag skulle använda mig av det ordent faktiskt. Ni kan ju gissa vem det hela handlar om. --- Just det, Britney Spears. Håret verkar växa ut i samma takt som hon åker in och ut från rehab och kämpar för att återfå vårdnaden av barnen, men tydligen finns det saker som verkar viktigare än det - nämligen hennes kändisskap. Brittan gjorde ett inhopp i serien "How I met your mother" där hon spelade receptionist och tydligen blev USA så betuttade i hennes insats att hon nu ska göra ännu ett inhopp. Det ska bli spännande att se detta när det väl kommer till Sverige. Serien är grymt rolig och bra men det lär dröja innan det kommer nya avsnitt kan jag tänka mig. Jag personligen tycker inte att Britneys skådespelarkarriär är en höjdare, och även fast Crossroads är en av mina favvisfilmer så är det inte pga hennes insats i den iaf. Jag tycker att hon borde lägga krutet på att bli "sober" och återfå balansen i livet så att hennes söner kan växa upp med en stabil mamma. Stackars pojkar.

Det var allt skvaller jag hade att bjuda på idag. Återkommer med mer ;)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0