Den behövande

Jag har kommit på att jag behöver ganska mycket nya saker. Det är väldigt dumt, eftersom min ekonomi är ganska begränsad. Nu har jag iof fått ett sommarjobb så jag kan slösa lite. Men jag är osäker på om jag får pengarna varje månad eller om jag inte får lönen fören i slutet av sommaren. Isf kan jag inte shoppa något under sommaren och då måste jag verkligen hålla i pengarna nu. Ska prata med min chef när jag träffar henne om två veckor.

Men shoppa är ju så otroligt roligt. Fast när man väl vill ha saker så har man antingen inga pengar eller så hittar man inget som är just det man letar efter. Sådant kan vara otroligt störande. Men jag har iaf hittat lite saker som jag vill ha som jag verkligen behöver. Jag vill så gärna ha grejjerna från Forever21 men det blir nog inte så tyvärr. Frakten och tullen är alldeles för dyr för att jag ska ha råd med det. Så det får bli kläder och skor från de olika butikerna här hemma i Sverige. Jag fullkomligt älskar Navy-modet. Det är underbart sött. Jag har redan införskaffat mig ett blått linne med ankar på från Gina Tricot och näst i tur står nog jackan på H&M och skorna från Skopunkten. Även kjolen från Gina är så himla gullig. Har hittat en jättesnygg jeanskjol på New Yorker som jag hoppas kunna köpa och jag måste även leta efter ett par nya svarta jeans, mina är ju sönder... Finns även en annan snygg jacka som jag också skulle vilja ha men den fanns inte på bild på hemsidan. Men jag tror att det blir den. 
                      image88


Hoppas även på att vinna en fin lila tunika från Gina på Tradera imorgon. Budet ligger just nu på 16 kronor och mitt maxbud är lååångt över det. Har kollat på den klänningen flera gånger och köpte en sådan brun till min syster i julas. Vill verkligen ha denna klänningen så jag ska hålla koll på budgivningen som slutar kl 10 imorgon bitti. Tyvärr är jag i skolan då så jag hoppas att mitt maxbud räcker. Får kanske höja budet imorgon bitti innan jag drar iväg på intervjun.


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0