Haha.


Ibland går det lite fort. Det insåg jag när jag satt och läste de kommentarer jag fått för gårdagens inlägg. Jag hade skrivit LCH istället för LHC. Det är konstigt att man kan sitta och tänka högt för sig själv när man skriver och verkligen bokstavera för sig själv: LHC och så skriver man LCH. Roligt sådant ;P

Lyssnar på Morgonpasset i P3 just nu och BlondinBella är med där. Bli känd genom en blogg är nog inget jag skulle vilja bli. Då känns det inte som om man uppnått något. Jag vill bli känd för något jag brinner för som också kan göra skillnad i världen. Att skriva blogg ser inte jag som något reformerande samhällsarbete direkt. Men jag måste även erkänna att jag är lite avis på att hon tjänar så mycket pengar på sin blogg :P Som fattig student hade jag också gärna haft en blogg som drar in miljonbelopp. Måste på något sätt få fler läsare till min blogg. Nu är det typ 7 som läser varje dag, inte ens det vissa dagar, och det tjänar man inga pengar på. Dessutom måste jag få in lite reklam på sidan om det ska ramla in pengar.

Här sitter jag fortfarande i pjamas. Och jag ska träffa Elin om en timme. Jag borde nog sätta fart. Har en del att göra innan jag ska gå och måste börja knalla om 40 minuter. Så nu får jag slita mig från bloggandet, göra mig iordning och ge mig ut i det fina vädret =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0