Lördag morgon kl 09.03

Då är det egentligen inte meningen att man ska vara vaken. Man ska ligga i sängen och sova brevid sin snutte och bara gosa in sig i hans varma och mjuka famn och somna om. Men inte denna lördagen. Börjar jobba om 55 minuter så jag borde sätta fart. Har duschat och klätt på mig men måste äta en ordentlig frukost om jag ska stå mig hela dagen + sminka mig och och allt annat sånt där tjejigt som man gör innan man går iväg någonstans. Ja, packa väskan, fixa håret osv osv. Det sköna är att jag bara jobbar 10-15 både idag och imorgon. Måste hinna vila lite och kanske ta en runda på stan idag också. Har ju pengar nu, då kan man unna sig något litet fint :)

Frukost ja.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0