Måndag morgon/förmiddag

Nu har jag precis kommit hem från skolan, och klockan är bara 11.15 =P
Elin och jag sågs en snabbis och gick igenom hur vi skulle lägga upp resten av b-uppsatsen och vem som skulle skriva vad och så. Så nu kan vi börja skriva. Men jag väntar tills imorgon så jag får höra vad Ellnor har att säga om vårt upplägg. Känns onödigt att börja skriva massor om hon ändå säger att vi måste ändra det. Så idag tänkte jag faktiskt ägna dagen helt åt mig själv. Ska rensa garderoben, hämta sommarkläderna och sen åka och inköpa sådant som måste handlas till sommargarderoben :) Trist att behöva göra det själv dock. Sen blir det Afrikansk dans med Sofie :)

Ikväll spelar Hif hemmamatch mot Malmö FF. Mitt älskade lag har spelat otroligt bra de senaste matcherna men har ändå svårt att ta tre poäng. De släpper in onödiga mål trots bra spel. Men pga skadorna i backlinjen så blir det lite kaotiskt på plan tyvärr. Malmö ligger 3a i tabellen och HIF 9a... det lär bli en tuff match. Men derbyn brukar vara kul och jag önskar att jag va en av de drygt 15000 som kommer att ta sig till Olympia ikväll. Matchen börjar 20.00. Uppdatering kommer när matchen är slut. Här kommer dagens matchposter:


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0