Mysig tisdagkväll

Nu är jag hemma igen efter en händelserik kväll. Oscar är ju på verkstaden, eller ja, på väg hem just nu, men har varit borta hela dagen. Så jag åkte iväg och tränade Funk med Sofie på WorldClass, ett roligt danspass med väldigt annorlunda rörelser, vissa va jättesvåra och det tog lång tid innan jag fick in det i huvudet. Jag är så van vid jazzen och dansa på räkningen 1,2,3,4 men här va det en del halva takter och sånt så innan jag fattade det så hoppade jag runt som en kråka och kände mig jättedum. Men det var kul och till slut så fattade jag nästan hela dansen, så jag hoppas det blir bättre nästa gång jag är där. Nu missar jag ju både Afrikansk dans och Funk nästa vecka eftersom jag är hemma i Skåne så det får bli veckan efter det. Kanske går på afroexpress på onsdagen när jag kommer hem istället, eller poweyogan på torsdagen. :)

Efter träningen stack Sofie hem för att duscha, jag duschade på gymet och gick ner till stan. Tryckte snabbt i mig två hamburgare på McDonalds, promenerade bort till Sofie och hämtade henne och sen gick vi och mötte Emma, Emma och Helén på Papa Grappa där de åt och jag och Sofie tog oss en jordgubbsdrink :) väldigt mysigt. Mycket tjejsnack blev det. Riktigt trevligt. Men nu är jag alltså hemma igen. Borde sätta igång och packa eftersom vi sticker redan halv 12 imorgon. Blir till att packa det sista då. Kan åtminstone plocka fram allt jag ska ha med mig, slå in pappas present och ta fram skor o så. Och sen hämta ner väskan imorgon och packa ner allt. Mmm, så blir nog bra. Sorry, tänker högt ;P eller ja. Ni förstår vad jag menar. =P

Jag har grymt ont i ryggen efter att ha släpat min dator fram och tillbaka idag. Får be mamma massera när jag kommer hem på torsdag :) Men nu ska jag plocka fram alla grejjor, pussa Oscar som precis kom innanför dörren och sen soova.

Puss på er.


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0