Ny vecka, nya tag

Då var det söndagkväll igen. Guud va veckorna går fort nu. Underbart! Det betyder att det snart är sommarlov =)
Det har varit en händelserik vecka må jag säga. Mycket plugg och mycket träning, men också mycket lycka och mycket gråt. Det är så mycket som händer för tillfället med skola och allt annat att det lätt blir att bägaren rinner över. Det är tur att jag har min bejbi och mina vänner som stöttar mig. Älskar er.
Oscar: Du är min pärla. Du är bäst. Behöver inte säga mycket mer. Älskar dig.
Nicole: Du är världens bästaste bästis. Utan dig är jag tom.
Emmie: Ny och kär bekantskap. Glad att jag träffat dig. :)
Emma: Du och Peter har gjort att jag trivs mycket bättre i Norrköping! Tack :)
Dessa är de som lyst starkast denna veckan. tack tack. <3

Idag har jag tvättat och varit barnvakt åt sötnosarna Emilia, Daniella och Nora. Jättemysigt. satt med lilla Emilia i knäet större delen av tiden och tittade på barnprogram. Hon är världens sötaste lilla treåring :)

Imorgon blir det intervju med socialtjänsten. Hoppas bara jag får tag på Elin :S
Nu väntar sängen.

image81

Kommentarer
Postat av: Em

Jo tänk om jag ändå vore kär... Hade inte varit så dumt. ;) Tycker om dig också min lille vän. Kram...

2008-04-13 @ 23:48:45
URL: http://DeLaEm.blogg.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0