Rögle och HIF!!

Helt sannslöst, Rögle gick upp i Elitserien :) Så från och med nästa säsong så är det Rögle som blir laget för mig. Inte för att de kommer klara att hålla sig kvar men ändå ;P Det är ju ändå Ängelholm lixom =)
HIF tog sin andra seger idag, gött gött :) 2-0 mor Ljungskile. En ganska väntad vinst men man ska aldrig underskatta nykomlingarna. Vanligtvis brukar nykomlingarna vara hetast i seriestarten, men inte denna säsongen verkar det som. Varken Ljungskile eller Norrköping har lyckats speciellt bra. Dagens överaskning va ju GAIS som tog ledningen mot Hammarby och sedan faktiskt lyckades vinna med 2-0. Bakslag för Hammabry. Men jag bryr mig inte för Helsingborg vann :) Hoppas det går bra i helgen också, då möter vi Gefle på hemmaplan.

image74

Posterna för varje hemmamatch är grymma. Ska försöka lägga in varje poster så ni får se =)
Oftast så förstår jag innebörden i postern.. men denna gången så gör jag verkligen inte det.
Någon som kan förklara? Släkten är värst?


Kommentarer
Postat av: Em

Tack för fotbollsinfon. Perfekt, jag ska ju försöka lära mig fotbollslagen å vilka som är bäst osv... Helt perfekt. Gå fotbollsskola hos Susanna. =)

2008-04-10 @ 23:34:01
URL: http://DeLaEm.blogg.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0