Skola

Sitter med Petra i skolan just nu. Hade 45 minuters onödig handledning i B-uppsatsen tidigare, nu har vi skrivit ut alla texterna till etikseminariet som vi ska ha på måndag och jag kan säga att det är en del papper. Den ena texten är 20 papper och då är det dubbelsidigt, den andra texten som oxå är två sidor på ett papper är 15 sidor.... jag blir så trött. Kommer verkligen inte orka läsa dessa ordentligt utan det blir till att skumma igenom dem och ta med det viktigaste. Känner att all den kraften som jag har kvar måste gå till B-uppsatsen och inte till något annat. Det är ändå det som är det viktiga just nu. Så då får det andra hamna i skymundan lite.

Köpte mig en cola och en påse godis som tröst. Ska sitta och snaska på det medans jag läser texterna sen. Om jag hade varit pigg så hade det inte varit några problem att plöja igenom texterna men nu är jag så otroligt trött. Har inte fått sova ut på flera veckor. Va längesen jag hade en sovmorgon...

Jag är ledsen att alla mina blogginlägg handlar om skolarbetet och min oro över utbildningen just nu. Jag lovar att skräpa mig. Men all ork går just nu till att orka med skolan. Det kommer bli bättre snart :) uppsatsen ska lämnas in om en månad och efter det är det inte mycket som ska göras innan vi slutar. Ska bli så otroligt skönt =)

Min blogg kommer att byta skepnad inom en snar framtid =) Lite nya färger och en ny bloggdesign som jag fått hjälp med. Är totalt oduglig på photoshop o alla de andra programmen. Men den kommer bli väldigt fin iaf och då kommer jag verkligen börja blogga på allvar och inte bara skriva om skolan. Det är tråkigt att läsa om och det är lika tråkigt att skriva om kan jag ju berätta ;P

Nu ska Petra, Ludwig och jag gå och äta lunch i tornet och sen ska jag försöka läsa texterna utan att somna. Men det blir svårt, för de är sååååå långa och tråkiga. *suck* Dagens i-landsproblem att lära sig nya saker ;P

Kommentarer
Postat av: Emma

Men guuud förlååt att jag inte har gjort din bloggdesign! Totalt glömt bort det, kollade just igenom min mejl vad som jag skulle ta bort, och där hittade jag dig! du skulle faktiskt ha påminnt mig! åh
förlåt än en gång ;/

2008-04-16 @ 12:39:47
URL: http://emstaar.blogg.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0