So long bitches ;)

Så då mina kära läsare. Nu drar älsklingen och jag till Skåne. Så det kommer att vara ganska dåligt med blogginlägg frånmin sida de kommande dagarna tyvärr. Idag, imorgon och på fredag kommer jag inte kunna blogga någonting för vi är iväg med familjen då och är upptagna. Lördag återkommer jag med en resumé av veckan.
Som ni kanske förstår blir det då inte något onsdagsskvaller idag. Det hinns tyvärr inte med. :(

Hoppas ni får en bra valborg, hoppaas vädret är bättre i Skåne än det är här i Norrköping idag.
Ha det så bra.
Puss på er.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej!

Hittade hit via ansiktsboken.. ;-) alltid kul att hitta en kändis som bloggar. Lite trist såhär när man inte träffar er i SP längre.. Hoppas ni får en toppenhelg i Skåne!

Kram Johanna i SO

2008-04-30 @ 14:26:26
URL: http://johannafroste.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0