Träningsdax igen

Idag gjorde Elin och jag vår andra intervju. Denna gång i Finspång med två jättetrevliga socialarbetare som vänligt tog emot oss och snällt besvarade våra frågor. Det kändes mycket mer äkta och ärligt denna gången, vi va riktigt glada när vi åkte därifrån, till skillnad från förra intervjun när vi va riktigt deppiga. Men denna gången kändes det bra.

Hela eftermiddagen har jag spenderat i soffan. Riktigt skönt. Men jag har faktiskt inte sovit som jag brukar ;P har tittat på tv, pratat med underbara vänner och njutit av en skön och stilla eftermiddag. Borde egentligen varit ute och njutit i det vackra vädret - man vet ju aldrig när det regniga kommer tillbaka. Nu sitter jag mest och väntar på att Oscar ska komma hem, sen ska jag bege mig till träningen. PowerPilates står på schemat idag. =)
Igår sprang jag på Sofie på gymet, hon skulle också gå på afrikansk dans. Visste inte ens att hon tränade där. Riktigt kul, så nu har jag en till att träna med. Och en att ha med på afrikansk dans ;) Hon kanske skulle komma ikväll om hon hann.


Här ser förjävligt ut. Ska plocka undan lite innan Oscar kommer. Elin kommer hit imorgon och pluggar B-uppsats. Ska lyssna igenom våra intervjuer och göra lite stolpar till resultatdelen. Stolparna ska lämnas in på torsdag. Blir även att plugga lite barnsamtal och BBIC till basgruppen. Vilken tur att det är det vi skriver uppsats om, så vi kan ju det ;)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0