Träningsvärk

Jag har grym träningsvärk efter den afrikanska dansen igår. Men fyfan va roligt det va! Räkna med att ni hittar mig dansandes det varje måndag framöver =) Riktig genomkörare för hela kroppen, otrolig skön träning =) Så idag känner jag att jag har muskler i ländryggen, i vaderna och i armhålan av alla ställen ;P

Skulle egentligen tränat PowerPilates med Elin idag men blir inte så, så jag sticker nog dit och tränar lite på egen hand; gå lite på bandet, köra trampmaskinerna och lite magmuskelträning tror jag. Sen imorgon blir det AfroExpress :) Typ samma som Afrikansk dans bara det att detta är ett halvtimmespass istället för en timme.

Oscar är på verkstaden ikväll så jag är ensam hemma... om någon har lust att komma över och kolla film runt 8-9tiden så är det bara att hojta :) Nu ska jag kolla Top Model och sen hoppa på spårvagnen till WorldClass :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0