Äntligen fredag

Nackspärren har inte riktigt släppt ännu men det är bättre än det varit tidigare. Dock börjar jag få känningar på vänster sida nu också och det är inte bra :/ Blir att sitta med ännu mer värme idag och sen få lite muskelgel när jag kommer ut till Gullhäll senare idag. :)

Oscar sitter just nu och skriver tenta och jag håller tummarna för honom. Han har kämpat otroligt mycket de senaste veckorna, suttit varje dag 9-18 och pluggat i skolan, även på helgerna. Han förtjänar att klara det här. Jag tror på honom, önskar att han kunde göra det också. Men jag håller mina tummar och väntar spänt på resultatet.
När han är klar sen vid 13-tiden så ska jag ha packat klart våra väskor och ställt fram dem vid dörren så vi kan sticka ganska fort till Gullhäll där hans mamma väntar tillsammans med morbror och kusiner. Ska bli så himla kul att träffa alla dem igen, va så längesen. Vi kommer nog sova över där och åka till Norrköping imorgon bitti. Sen väntar två dagar med uppackning, städning, handling och massa annat för att komma igång med livet igen. Åh va jag längtar hem till min egen säng!!!

För er som följer OS kan jag meddela att några viktiga hålltider idag är:
12.30 - Simning med Alshammar och Kammerling
14.35 Simning
15.00 Fotboll. Sverige möter Tyskland :S
15.40 Carolina Klüft ska försöka kvala in till trestegsfinalen

Lycka till!


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0