Återigen...

... på jobbet. Usch va tråkig min blogg har blivit märker jag. Skriver ju bara om jobbet nu mera. Men det är inte så mycket mer än det som händer i mitt liv för tillfället. Är iaf tillbaka på jobbet för mitt underart roliga (not) 26 timmarspass. Wehooo. Folkets jubel. Tur jag sover typ 8 timmar av det. Men eftersom hon som skulle avlösa mig imorse var 1,5 timme sen så får jag gå hem 1,5 timme tidigare imorgon så egentligen blir det bara 24,5 timme :P Haha. Liite bättre iaf.
Under dagen när jag va ledig så gjorde jag inte ett skit om man får uttrycka sig så ;P Jag kom hem, la mig i sängen och tittade på tv i typ 2 timmar. Sen hjälpte jag far min att bränna ut lite bilder på skivor. Sen bar det av till jobbet igen. Men nu ska jag sluta prata om jobbet och skriva om något roligare. Det blev ju aldrig någon Friday night out(fit) igår så den kommer ikväll =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0