Att byta eller inte byta.. ?

På lördag ska vi ha klädbytardag hemma hos Nicole. För er som inte vet vad det innebär så är det att man samlas ett tjejgäng hemma hos någon, har med sig x antal klädesplagg, smycken, skor och väskor som man sedan byter bort mot något annat. På så sätt kan man byta till sig en helt ny garderob alldeles gratis. Hur bra som helst. Det dumma är att jag har mycket av mina kläder som jag inte använder uppe på vinden hemma i Norrköping. Tog med mig lite ner till Skåne med tanken om att det skulle säljas på Tradera, men inget napp där. Så nu går det till välgörande ändamål, dvs. mina tjejkompisar ;P Haha. Har plockat ihop lite av mina kläder som jag tröttnat på, dock inte så mycket smycken och sånt eftersom det också är kvar hemma. Så jag har inte så mycket med mig som jag skulle vilja. =/

Sitter i mina ljusa jeans från Gina tricot som har revor på knäna och lite "trasiga" detaljer. Och nej, det är inte jag som gjort sönder dem utan de är köpta så :P Jag älskar egentligen dessa jeansen och använder dem bara på sommaren då det är lite kallt att gå omkring med hål på knäna mitt i vintern och det är inte så snyggt när trikåerna syns igenom då heller :P Jeansen sitter snyggt och är alldeles perfekta.. men jag känner väl att jag börjar bli lite för..ehm..vuxen (?) för att gå omkring i såna här jeans. Jag vet inte. Nu när jag ska praktisera tillexempel kan jag inte ha sådant. Vill ha lite mer sofistikerade jeans då. Men samtidigt vill jag inte ge upp dem... Men jag känner mig lite tonårsaktig i dem. Undra om det är någon på klädbytardagen som kanske vill ha dem, man vet ju aldrig. Tåls att tänkas på tror jag.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Mli

ehmm..jag vet inte riktigt.. det är om kanske Lindas blogg, som jag har som länk, har några på utlottning...

2008-08-05 @ 11:58:26
URL: http://mliand.webblogg.se/
Postat av: märta

hej gumman! va fin din blogg är! blir så avundsjuk... hur gör man? lär mig?!

Hur eläget med dig annars? kristoffer sa att du skrev på msn igår men ja kollade på film...

När kommer ni tillnorrköping då?

puss puss

2008-08-05 @ 14:34:38
URL: http://martinaback.blogg.se/
Postat av: Becky

Svar: Tackar :D Yes jag har gjort den =)

2008-08-05 @ 23:06:37
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/
Postat av: petra

susanna vännen.... man blir aldrig för gammal för lite trashigt mode...e ju rock'n'roll ju=) man ska inte växa upp för fort... se då bra vår älskade Stig H har det i sitt barnsliga liv*LoL

2008-08-05 @ 23:38:06
Postat av: alexandra

vilken trevlig header du har :D

2008-08-06 @ 15:23:57
URL: http://aluxandra.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0