Augustifesten


 
 
Ikväll börjar Augustifesten här i stan. jag och Oscar ska in till stan och träffa Emma och Peter och tillsammans med dem gå på RixFmfestivalen. Va så himla längesen vi träffade dem så det ska bli superkul =) Just nu håller jag på att göra mat. idag blir det Thaimat för hela slanten: Kyckling i gulcurry och kokosmjök. Yummy!!!

Imorgon ska jag tillbaka till praktiken. Eller jag ska egentligen inte tillbaka till praktiken - jag ska ju till praktikplats nummer 2. Jag kommer att dela mina veckor mellan två skolor; tre dagar i veckan på Djäkneparken och 2 dagar i veckan på Regnbågen. Tycker det är kanonbra att det ordnat det så för mig, för då får jag uppleva alla åldrar i grundskolan och får arbeta med två olika kuratorer som säkerligen kommer jobba på två olika sätt. Så jag är supernöjd. Hoppas att jag kommer trivas likabra på Regnbågen som jag gör på Djäkneparken =)

Nu pyser det på spisen.
Puss

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0