Bokat och klart

Nu är Berlinresan bokad =D Ja, iaf flyget är bokat. Men det va ju det första steget som vi var tvugna att ta om det skulle bli något. Nu väntar bokning av hotellrum etc :) Är så glad att det äntligen blir av. Ska bli så skönt att åka iväg med älskling och träffa Daniel där och förhoppningsvis så följer kanske Fija och Marcel med. Man kan ju alltid hoppas iaf ;)

Helgen har varit hektisk må jag säga, det är därför som jag varit dålig på att uppdatera. Har inte suttit vid datorn sedan i torsdags. I fredags hade vi utedag med praktiken i Myckelmossa utanfor Norrköping. Det är ett skogsställe ca en halvtimme norr om staden där det finns en sjö och diverse aktiviteter att roa sig med. Vi fick bland annat lära oss att göra eld med tändstål och skjuta med blåsrör och sådant =) Vi håller på med "inskolning" av de nya 7orna just nu så vi ska tillbaka dit på tisdag med en ny klass.
Efter det åkte jag in till stan och bokade Berlinresan, sen bar det av hemåt där det va städning och matlagning som gällde innan svärmor och oscars bröder kom på besök vid 8. Åt gott och sedan gick vi in till festivalen. Spatserade runt på marknaden och tittade sedan på fyrverkerierna innan vi begav oss hemåt. Trevligt trevligt. På lördagen fyllde Oscars bror 19 så vi firade honom på morgonen med tårta och paketöppning innan vi åkte in till stan jag och Monika. Köpte mig en jättesnygg jacka :) Blev även födelsedagslunch när killarna kom in och sedan åkte vi allihop till Gullhäll för mer firande av Petter och deras kusin Johanna som oxå fyllde år. Kul att träffa alla där igen =)

imorgon ska vi ha vår första innedag i skolan och det ska bli kul att träffa klassen igen :) Blir även lunch på Spicy hot för att inviga den nya terminen =) Nice Nice =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0