Creepy cat

Familjen Rock hittade katten Yoda pa? en pub i Chicago och t
Kolla in kissen med de 4 öronen =O
Det är ju helt ... jag vet inte ens vad jag ska säga... men, jag har aldrig sett något liknande. Den ser muterad ut på någon vänster, en rymdkatt kanske? ;) Nä, jag har ingen aning. Men det ser himla roligt ut måste jag säga!

Aftonbladet skriver såhär om katten Yoda:

Om Batman var en katt skulle han förmodligen se ut så här. Yoda, döpt efter den spetsörade jedin, är förmodligen en riktigt bra lyssnare. Han föddes med fyra öron.

En kvinna och hennes man hittade katten på en pub i Chicago för några år sedan och adopterade honom. Familjen är så rädda att bli av med sin ovanliga lilla kisse så de har satt in ett chip i honom för att kunna spåra honom om han försvinner.

Det här måste de ju kunna tjäna pengar på !? ;P


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0