Day one

Idag var alltså dagen, dagen då jag skulle träffa min handledare på praktiken, göra min komplettering och åka hem och kolla till lägenheten efter 2 månaders frånvaro. Vad tror ni händer? Jo, jag vaknar med nackspärr. Till en början va det inte så farligt men det har blivit värre och värre under dagen och när jag kom tillbaka till lägenheten efter mötet med handledaren och kompletteringen så va det så illa att jag varken kunde sitta, stå eller ligga ner. Och vafan gör man då lixom? Nu är jag tillbaka i Linköping och har fortfarande ont så in i helvete och kan knappt röra mig men kör en hemmameckad behandling med voltaréntabletter och gel, samt pendlar mellan värme och kyla för att få igång blodcirkulationen i musklerna. Hoppas verkligen att det släpper för jag har inte den minsta lust att uppsöka en napprapat som ska rycka och knäcka rätt nacken. det är inte särskilt behagligt. Så nu ska jag ta en tablett till och hoppas på att kunna hitta en någorlunda skön ställning i sängen. Natti.


Btw. Min praktikplats verkar toppen! Jag är såå nöjd :)


Kommentarer
Postat av: ulrika

sv: åh, så roligt att läsa att du varit där flera gånger. Jag var där en gång för väldigt länge sedan. Tipsa gärna om mer om du kommer på nåt!

2008-08-14 @ 10:02:25
URL: http://colorelle.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0