Doggshitwalk

Nyss hemkommen från en runda med Filippa och doggsen, de 4 av 6 ;P Härligt och ut och traska igen och snacka lite skit, alltid trevligt. Vi gick en runda på nästan en timme, skönt ute och vindstilla. Känns som om jag knappt rört mig på hela sommaren så det är skönt att komma igång igen. Har även pratat med Johanna om att börja träna ihop, så förhoppningsvis så köper hon ett träningskort på Worldclass och joinar mig där :) Skönt då att inte behöva ta sig till gymet själv för det är ju vägen dit som är det som brukar ta emot för min del. Brukar vara hur skönt som helst när jag kommer dit och e peppad till tusen men innan man fått på sig tränignskläderna och är på väg dit är det inte så lockande.
Jag tänkte faktiskt dra dit imorgon efter praktiken och träna någon timme eftersom Oscar inte kommer vara hemma. Nu börjar tisdagarna med hans verkstad igen. Kul för honom men inte så roligt för mig kanske. Tur jag har träningen.

Nu ska jag kura ihop mig i soffan en stund med älskling, sen blir det sängen. Upp tidigt imorgon igen för en heldag med praktikantutbildning. Ska bli skoj att träffa Elin och några andra från klassen efter sommarlovet. Alltid roligt :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0