Ensam med nackspärr

Nackspärren sitter i fortfarande. *suck* det gör så jäkla ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Oscar lär inte komma hem än på många timmar så här sitter jag hemma hos hans mormor och morfar, som är ute i sitt sommarhus, alldeles ensam och ugglar. Har pluggat liiite, kollat en del på OS och suttit en del här. vad annat kan man göra?
Har suttit med värme nu i några timmar så jag försöker lirka lite med nacken för att se om något släpper. Vill verkligen inte behöva uppsöka en napprapat :(

Har gett Ulrika lite tips om olika shoppingställen i Seattle dit hon ska åka med sin mamma. Om jag är avundsjuk? nejdå... där ljög jag. Jag är väldigt avundsjuk!! Önskar jag kunde skicka med henne en lång lista över plagg från Forever21 som jag skulle vilja ha ;P Haha.

Nej, nu väntar vetekudden igen och fortsätta lirka med nacken. Måtte det inte släppa snart!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0