Frodofot

Min familj har en tendens att använda uttrycket "Frodo-fot" varje gång någon av våra fötter svullnar upp på grund av en stukning eller liknande. Anledningen till att vi kallar det Frodo-fot var att min syster stukade foten i samband med att Sagan om ringen filmerna kom ut ;P Och hennes fot såg ut nästan precis som Frodos fot - förutom allt hår ;P

Förra sommaren fick jag 5 myggbett på min högerfot, som började vara och blev inflamerat, utan att jag kliade på det. Jag gick på antibiotika och kryckor i en vecka :P Till saken hör att jag är ganska överkänslig mot myggbett. Och nu har jag fått ett myggbett igen. På samma fot. Dock bara ett bett. Men det räcker och blir över. På vänstra fotknölen på högerfoten sitter det. och foten är helt svullen och det ömmar och stramar. Inte trevligt alls. Fick bettet tidigt imorse innan jag hade gått upp och då kliade det bara lite. Men väl på praktiken så märker jag att det stramar lite om foten, drar upp byxbenet lite och ser hur foten ser ut. Haha. Inte igen tänkte jag. Orka lixom ;P

Såhär ser det ut nu ;P


Kommentarer
Postat av: Nic

Gick du på kryckor? det har inte jag ett minne av.

2008-08-27 @ 23:18:05
Postat av: Josiee

frodofot? haha cute!

2008-08-28 @ 00:42:14
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0