Fy för fusk

Efter kvällens och nattens kramper i magen så valde jag att sova ut imorse. Egentligen började jag halv nio men nu är klockan 9 som ni märker och jag har faktiskt precis gått upp. Men att sova de två extra timmarna gjorde nu under för mitt humör idag. Att skippa två föreläsningar tredje dagen i skolan är verkligen inget plus och det är jag väl medveten om och jag har haft dåligt samvete för det, men eftersom jag har mått dåligt och haft grymt ont i magen hela natten så tänker jag inte ha dåligt samvete för att jag väljer att sova två timmar extra när jag sovit så dåligt under natten. Vi har ju föreläsningar hela dagen så jag ska dit efter lunch igen. Sen ikväll ska kanske jag och Oscar (om han hinner hem) träffa Emma och Peter och gå med dem på Augustifesten som börjar idag. Vi ska bege oss till Vasaparken för att kolla på RixFm festivalen där bland annat min favorit Lisa Miskovsky spelar :) Sen lite senare när det blivit mörkt är det SM i musikfyrverkerier över Motala ström så det ska också bli kul att titta på =)

Hahaha Naaw. Jag såg precis världens sötaste reklam på tv. Det var Cubus nya reklam om kläder för barn. Såna små typ 5åringar som stod och lekte rockband. Det sötaste jag någonsin sett :)

Nu ska jag gå och duscha och sen äta frukost, göra mig iordning, kanske packa upp lite mer här om jag har tid och sedan lunch och sedan sticka till kommunutbildningen.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0