H&M Gobitar

Sitter och tittar igenom H&M:s outlet på nätet och har hittat några riktiga gobitar som jag bestämt tror att jag ska klicka hem. Linnet har jag redan i brunt men jag gillar denna röda färgen starkt :) Fins även i turkos och gul tror jag. Den puderrosa blusen är ju bara så himla söt =) Och Bh:n likaså :) Cute cute.




Av någon anledning så börjar jag alltid att titta på rea-avdelningen ;P Man kan ju undra varför, är mna snål eller? Haha. tror det kallas fattig student ;P Men sen går jag alltid vidare till den "vanliga" avdelningen. Och även där hittade jag några riktiga läckerbitar som skulle passa bra i min garderob.

Det märks ju klart och tydligt vilka som är sommarfärgerna och vilka som dominerar inom höstfärgerna..

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0