Jag blir lite trött...

... på allt tjat om Lindsey Lohan. Hon är en duktig barnskådespelare som numera endast är känd genom sitt festande, drogmissbruk och numera sitt lesbiska förhållande med Samantha Ronson. Har kändisskribenterna verkligen inget annat att skriva om än Lindseys privata kärleksliv? Först va det sååå hemskt att hon var drogberoende (vilket det var självklart) men nu har de släppt allt om det och fokuserar bara på hur många gånger som man ser paret hånglandes ute på Sunset Boulevard. Det är skrattretande. Varför är det så mycket roligare att skriva om kändisar och deras kärleksliv och festande än vanliga människor? Är det mer synd om kändisarna om de blir drogberoende än om en "vanlig" människa blir det? Var drar man gränsen? Jag blir så trött...

Och så blir jag trött på alla som glider med på bananskal genom livet. Se på Britney Spears lillsyrra till exempel. Hon är bara känd för att hon är syster till Brittan. Hade inte Britney varit känd hade definitivt inte Jamie Lynne varit det heller. Och varför vill man bli känd genom någon annans bedrifter? Vill man inte bli känd för att man åstadkommit något själv? Då kan vi ju gå över på Hilton-systrarna som blivit kända genom pappas pengar. Utan pappas pengar hade de bara varit helt normala, vardagliga snobbar som alla andra wannabes i Hollywood. Jag blir så trött. Jag gillar inte Paris Hilton, men det kanske ni redan kommit underfund med ;P

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0