Löördag

Vaknade 11 med lite halvskrapig hals och håret på ända. Det var en.. annorlunda utekväll jag fick igår måste jag säga. Nicole och jag hade lite förfest hemma hos henne, utan dricka... Men det va kul det med. Färgade håret, fotade, sminkade oss och va på världshistoriens segaste förfest :P Stannade i ungefär 7 minuter innan vi åkte till stan. Stannade en stund på McDonalds innan vi gick till Hamnpaviljongen där vi mötte Fija och company. Men där stannade vi inte heller så länge.. Nej, Fija och jag begav oss till invigningen av Ann Wilsons nya dansskola där våra föräldrar va på någon form av efterfest tillsammans med deras vänner och lite annat dansfolk. Fick träffat Ann in person och hon va mycket mindre i verkligheten än hon ser ut på tv. Anyway. Vi dansade lite och jag fick chansen att testa mina chacha-kunskaper. Det va ändå 10 år sedan jag dansade pardanserna men det gick hyffsat bra ändå haha :P Där va lite fulla föräldrar och sånt och det va himla kul ;)

Idag är planerna som följer:
Dusch och fix med hår och kläder.
Hämta Malin och Lollo kl 2 i stan. Köra ut till Råå för klädbytaredagen hos Nicole.
Sen på kvällen va det tänkt att gå ut med Therese men hon är nog sjuk så får se hur det blir. kanske träffar Snecker och gänget istället så Therese kan vila bort sin förkylning.

Bilderna från igår finns inte riktigt i min ägo ännu. Nicole har dem i kameran och lägger över dem på datorn först imorgon, jag LOVAR att jag ska försöka lägga in några utvalda bilder så ni får se hur håret blev bland annat :)

Nu måste jag nog börja göra vid mig och fortsätta kolla fotbollen. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket :)

2008-08-09 @ 14:00:14
URL: http://krakunge.blogg.se/
Postat av: cornelia

var har du gjort sidan.. den är så himla fin :D

2008-08-09 @ 15:05:57
URL: http://corneli.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0