På jobbet en fredagkväll..

Egentligen inte så jag vill spendera min fredagkväll - på jobbet, alldeles ensam. Men jag hittade trådlöst internet (som dock inte är så pålitligt så jag ska vara glad om det funkar hela kvällen), chips, pizza och Adam & Eva visas på tv. Så det ska väl inte gå någon nöd på mig hoppas jag.

Idag har det varit grymt varmt, inga moln på himmeln och totalt vindstilla. Men nu börjar molnen hopa sig så det där åskvädret som de pratar om är nog på väg nu. Men det är bara bra, för det behövs verkligen åskas av lite och lite regn är oxå att bli glad över. Allt är så torrt. Blir skönt med lite svalka.
Spenderade några timmar med Nicole och Therese innan. Gick en snabbis på stan och tog sedan en fika på Ebbas. Trevligt :) Får se vad jag ska göra imorgon på dagen när jag är ledig, måste dock vara tillbaka på jobbet kl 17 för mitt 26 (!!!) timmars pass. Usch o fy. Fattar inte att de kan sätta en på 43 timmar på en helg. De utnyttjar verkligen oss sommarvikarier.

Nu ska jag alldeles strax lägga honom och sen blir det mat :) Är sviiinhungrig.


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0