Susanna goes gurka

Det blev en miiinisväng på Väla med syster i eftermiddags. Hade kört mamma till stan och svängt omkring henne på alla hennes ärenden. Det spöregnar och blåser satan här så jag kände mig som en god dotter och körde henne istället. Hade ändå inget att göra. Hämtade syster från jobbet samtidigt och efter vi lämnat av mamma på Barfota bar så körde vi till Väla och köpte godis och jag fick äntligen min gurkadeo som jag gått och spanat på i veckor. Tycker den verkar så...ehm...mysig? :P Min tog slut idag så det va bara att pallra sig till H&M och införskaffa en ny. Köpte även en bodylotion i samma, då även den är slut. Så nu kommer jag gå omkring och lukta gurka och grönt te. Nice ;P



Imorgon drar jag som sagt till götet med mor. Vi ska först gå en sväng på stan och sen möta farmor och faster för en sväng på Liseberg. Men det blir inget åkande imorgon utan vi ska gå på Evert Taube-utställningen där. Jag kan ingenting om Evert Taube och är väl inte speciellt intresserad heller men jag följer snällt med. Ska bli kul att träffa farmor och faster lite oxå, va ju ett tag sen och det kommer dröja tills jag ser dem igen. På kvällen sen blir det nog bio och Mamma mia filmen. Musikalen va ju så bra så vi kör filmen med en gång tänkte vi :)

Förövrigt så vann HIF mot Sundsvall idag med 2-1. Vi tackar Markus Lantz för straffen som han satte i slutet av andra halvlek =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0