Tekniska prylr är mitt nya hatobjekt

Jag förstår ingenting. Igår slutade som sagt min telefon att fungera, det gick inte att ringa till mig eller från mig. Men att skicka och ta emot sms va inga problem. Jag försökte byta telefon men inte heller det funkar vilket tyder på att det är nåt vajsing med sim-kortet. Imorse så kollade jag mitt saldo och det stod på 0,95 kr. Hmm tänkte jag eftersom jag vet att jag haft mer pengar på mit kort igår och även fast jag inte har pengar på telefonen så ska det gå att ta emot samtal utan att telefonen lägger av... Jag har inte fått något meddelande om att mitt saldo har gått under 20 kr som jag alltid får.. Så jag laddade telefonen och nu kan jag både ringa och ta emot samtal.. jag fattar ingenting. Jag laddade ju ner programvaran till msn i mobilen igår och det va det som drog igång allt detta, undra om det drog en massa pengar från kortet? Står nämligen på deras hemsida att det är gratis de första två månaderna. Väntar nu svar från Halebops kundtjänst, så får vi se hur vi gör. Lär ju inte få någon kompensation för Halebop är de snålaste jag träffat på :P

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0