Tripp till helgen

Jupp, nu är det bestämt. Det blir en tur till Göteborg och mormor på fredag. Fast egentligen blir det göteborg på fredag och mormor på lördag. Ska till min mosters familj först på fredagen och äta middag och sova över där och så tar vi med oss "kosinerna" upp till mormor på lördag morgon :) och då blir det kräftfiske och smaskens på kvällen =)

Idag har det varit en händelserik dag. Praktik 8-15.30 där jag bland annat fick träffa kuratorgruppen och fick även chansen att vara ute i en klass vilket va riktigt roligt. :) Blir nästan sugen på läraryrket igen. Eller ja, inte nästan, jag blir det. Men som kurator får man vara ute i klasserna mer än vad man tror och det är superroligt.
Gick en snabbis på stan och inhandlade lite nödvändigheter. Tänk att nödvändigheter kan gå på 1000:- för det va så mkt jag brände idag - på en timme, mindre än det. Köpte stop&väx så mina naglar kan växa igen, torrschampoo, foundation, halebopkontantkort och månadskort till spårvagnen. Suck. Mycket pengar på lite saker. Sen gick Emma och jag till Trappan för att köpa biljetterna till kalas, men de hade stängt så jag får ila dit på lunchen imorgon och köpa.

Nu ska jag ställa mig och göra fiskgratäng. Är hungrig som en varg.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0