Bedtime

Har suttit och fyllt i schemat för den första kursen i januari/februari som är statistik. Tre schemalagda dagar i veckan och då är det relativt långa dagar. Statistik är inte min grejj alls men det kommer nog bli bra. Nya basgrupper och sånt vilket jag inte är jätteförtjust i. Trivs så bra i min grupp som vi har nu!!
Ska försöka planera in en långhelg till skåne oxå i februari när jag är ledig torsdag och fredag någon vecka. Lutar åt 11-15 februari som det ser ut nu.

Nej. Nu har jag varit uppe alldeles för länge, trots att jag har sovmorgon imorgon. Men jag ska försöka vara duktig och gå upp relativt tidigt ändå och sätta mig och skriva. Måste måste!!!

Sov gott alla!!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0