Dagen innan helg

Torsdagar är väl underbara? Helgen närmar sig med stormsteg, veckorna bara rinner förbi i faslig takt. Allt går så fort. Både bra och dåligt. Det som är bra är att om alla veckor går såhär fort så tar det inte lång tid innan jag flyttar hem till Helsingborg igen :) Men att det är dåligt är ju att praktiken snart är slut, det är faktiskt himla trist. Sen är det också lite småhemskt att utbildningen är klar om ett år!! Jag vet inte vad jag ska göra sen. Vet inte om jag är redo för att ut o jobba =S

Idag är det en kort dag, älskar de korta dagarna ;P Haha. Går 9-13.30 idag =) Efter jag slutar ska jag till campus och skriva så fingrarna blöder till slut. Ska försöka skriva så mycket som möjligt idag så jag inte får dåligt samvete i helgen när jag inte kommer sitta så mycket.

Men nu är klockan massor. Måste kila!
Idag blir det till att ta på sig vinterjackan :) Det snöar ute =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0