Dålig uppdatering

Ja, jag vet. Det har varit jättedålig uppdatering från min sida både idag och igår. Men jag har varit så superbusy att jag inte ens kommit nära datorn. Eller jo, men bara när jag pluggat. Har inte ens haft på msn då just för att kunna koncentrera mig till max. Har kommit väldigt långt nu och mitt mål om att ha den klar innan jag åker kanske är uppfyllt redan imorgon om jag är flitig då :)

Igår hade vi innedag i skolan, trevligt och träffa alla som vanligt =) hamnade i en het diskussion med Kenneth och Anders, haha. Lite småkul faktiskt. Sen hade vi trevliga diskussioner i basgruppen och fick sluta lite tidigare så jag hann en sväng till bibblan och letade fakta om Forslunds professionaliseringsmodell =P
På kvällen satt jag hemma hos Filippa och kollade idol, sen gick vi över tillmig och slingade mitt hår, inte för att det syns särskilt mycket slingor, men man kan se en del skiftningar i håret. De blonda slingorna kommer i underhåret ;P Inte konstigt när de satt i typ 15 längre än va de skulle för att överhåret tog längre tid. Men ska låta det blekas i thailand och sen ska vi lägga i nya slingor i överhåret när jag kommer hem.

idag har jag pluggat jätteduktigt och sen har vi städat hela lägenheten, varit och handlat rekordsnabbt på willys och nu har vi precis sagt hej då till oscars mormor och morfar som varit här på middag.
Nu väntar antingen utgång med Filippa och Sofie eller hemmakväll med Oscar. Får se vad det blir.

Pusshej

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0