Finally home

Det har varit en lång dag, även fast jag bara varit på praktiken på eftermiddagen. Fick mig en skön sovmorgon till en början men som slutade i otrolig stress för att hinna till praktiken i tid för mötena som skulle hållas där. Jag hade planerat hela morgonen i minsta detalj för att slippa stressa men det gick ändå inte. Men det va faktiskt inte mitt fel. Det va fiskgratängens ;P Prick kvart i 11 satte jag, som planerat, in den djupfrysta fiskgratängen i mikron för upptining på 8 minuter. Fixade under tiden i ordning min väska för dagen och va klar lagom till att mikron pep. Tog ut gratängen som luktade såå gott och satte mig framför Oprah för att äta i lugn och ro. Men då va fisken råååå. Så jäkla äckligt. Fick slänga hela skiten och då stod jag där, 20 minuter innan jag va tvungen att gå till spårvagnen. Snabbt som tusan stekte jag köttbullar och kokade makaroner och slängde i mig maten och sprang iväg till spårvagnen. Fick inte ner så mycket mat som jag ville så på spårvagnen kläde jag en banan och när jag kom fram tog jag en till. Efter första lektionen i klassen som vi jobbar med gick för att handla fika: köpte tre kanelbullar och en banan. åt upp bananen och en bulle, sparade de andra två till ikväll. Sen hade vi ett långt och tråkigt möte som slutade 16.15 och nu är jag äntligen hemma. Kom innanför dörren nästan precis kl 17.00.

Nu är jag hungrig igen och vill ha riktig mat. Den här dagen har verkligen varit konstig...
Och ja, det stank urin på spårvagnen i morse också, inte kul att käka banan då =P

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0