Firande, mys och sovmorgon

Sån blir överskriften när man inte vet vad man ska skriva ;P haha

Kvällen igår blev jättemysig. Oscar kom hem halv 8, gjorde oss iordning och hade lite julmys i soffan. Tröjan jag köpte till honom passade sååå bra, han blev så fin i den :) och jag fick en jättesöt lila blus av honom som jag hade på mig när vi gick ut och åt sen :) Jätteguliig är den! Vi gick till en grekisk restaurang på Kungsgatan i norrköping som heter Akropolis. Jättegod mat och där va lugnt och skönt. Deras tsatsiki var grymt god! Det är pga tsatsikin som jag äääälskar grekisk mat. Det finns inget godare än det alltså! (Förlåt Nicole ;() Vi åt Biffteki med stekt potatis, grymt gott! Vi va båda jättetrötta så vi åkte hem direkt efter vi ätit upp maten, la oss i soffan med pjamas och täcke och kollade på några avsnitt av Sunes jul innan vi somnade tätt ihopkurade i sängen. Massa mysigt va det :) Ikväll är vår sista kväll ihop på två veckor, känns lite konstigt att få sova ensam, men det ska samtidigt bli skönt också. Tror vi båda behöver komma ifrån varandra lite och sakna!

Idag ska jag packa klart, städa lite och ja... inte så mycket mer. Emma skulle kommit hit på fika i all min packning men stackarn ligger hemma med matförgiftning. Tycker så synd om henne! Så vi tar den fikan när jag kommer hem igen efter lovet.

Nej, nu måste jag äta frukost. Jättehungrig är jag!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0