I thailand

Nu mina kara vanner ar jag i Thailand! Vi akte i tisdags sa har spenderat nagra dagar har redan och det ar riktigt unerbart! Varmt och soligt och kritvita strander och klarblatt vatten och himmel. Paradiset skulle man kunna saga!
Idag har vi ridit elefanter i djungeln vilket var riktigt roligt, vi har aven akt kanot pa en flod och sett ackliga ormar och grodor och fiskar och massa annat! dock inga apor :(

De andra dagarna har spenderats pa stranden pa olika oar har omkring Aonang som vi bor i. Vi bor pa ett hotell som ar en kopia av kungens palats sa ni kan tanka er hur det ser ut. Kan ni inte det sa tank pa vilken Disneyfilm som helst och hur slotten ser ut dar (i och for sig lite mer asiatiskt stil...typ Mulan eller sa :P)

Vi ater god mat, badar och solar. Inte sa mkt shopping an dock. Har kopt en strandklanning men inget mer. Det ar svart att skriva nu bade pga att de inte har alla bokstaverna plus att allt inte har sjunkit in an./ Sa mycket att se. Kommer skriva betydligt mer nar jag kommer hem sedan och visa er bilder pa allt vi gjort! 

Kommer hem nyarsafton sa det blir till att skriva nagon dag efter det.
Pussar

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag följer gärna med & testar volleyboll, låter skoj :)



Hoppas du har där bra borta i värmen, men det har du förstås :)

Sköt om dej så länge & God Jul!

Kramis /Sara

2008-12-23 @ 09:26:31
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0